رئيس ستاد احمدي نژاد در مازندران:
متاسفانه
معاون سياسي استاندار تجربه كافي ندارد![]()
جلسه اصولگرایان شهرهای سواد کوه ،جویبار وکیاکلا، با
سخنرانی دکتر صلاحی کجور رئیس ستاد
انتخاباتی حمايت هاي مردمي دکتر احمدی نژاد در استان مازندران در مسجد عصمتیه قائمشهر برگزار شد.
به گزارش شمال نیوز ، در این جلسه مسائل مختلف استان و
کشور بحث و تبادل نظر شد و بر ضرورت
برنامه ریزی وسازماندهی نیروهای اصولگرای استان درمنطقه قائم شهر سوادکوه جویبار وکیاکلا تاکید بعمل آمد.
دکتر صلاحی در روند انتقاداتی که اخیراً باب آن را باز
کرده بودند، مجدداً به طرح مسائل
انتقادی پرداخت که به مهمترین بخشهای سخنان صلاحی که در عصر شمال منتشر شده است، اشاره می گردد :
*اعتقاد دارم که استان را باید استاندار اداره کند اما این
گونه نشد!
*در آغاز ورود آقای طاهائی به استان نشست مشترکی با ایشان
داشتیم که در حد انتظارمان نبود و
آنچه که می بایست از سوی ایشان مطرح شود و خروجی آن توسعه استان بیرون بیاید، صورت نپذیرفت.
* سخن امروز ما این است که ای استاندار و
ای معاون سیاسی استان ، دو دقیقه فکر کنید . از این عزل و نصب های بدون فکر نگرانیم، شما می بایست این امانت ها را به اهلش بسپارید که چنین نشد. اگر معاون سیاسی که
خروجی انتصابات از اوست، تخصص و تجربه
ندارد حداقل از اهلش مشاوره بگیرد
* ما آمادگی مناظره با استاندار و معاون
سیاسی اش را داریم . اگر ما قانع شدیم دست شما را می بوسیم و گرنه شما به اشتباهات خود اقرار کنید .
* این دولت اصولگراست و در دولت اصولگرا
کار برای مردم انجام می شود و رضایت مندی مردم بالا می رود و در مقابل هر چه که کم کاری شود رضایت مردم کمتر و فاصله میان مردم و دولت بیشتر می شود .
*متاسفانه معاون سیاسی استاندار تجربه کافی ندارد . مگر
غیر از سابقه فرمانداری ۴ماهه در تنکابن که آنهم چندان موفق نبوده است و چند ماهی مدیریت ارشاد سابقه دیگری دارد ؟ آنوقت با این سوابق ، می شود
آنچه که ما امروز شاهدیم.
*من این مطالب را می گویم که به گوش عزیز دلمان دکتر احمدی
نژآد برسد.
دوستان مطلع شوند که در استان چه خبر است و چه کسانی با
نام اصولگرائی در روند توسعه استان کم
کاری می کنند؟!
در ادامه سخنان صلاحی آمده است :
معاون عمرانی استاندار هیچ عکس الملی در خصوص برگشت
اعتبارات عمرانی از استان مازندران به مرکز انجام نداده است .
* استان در یک بلا تکلیفی بسر می برد من
این حرفها را می زنم شما می توانید آنرا ضبط هم بکنید از هیچکس واهمه ای ندارم.
بارها به من گفتند استاندار شوید ولی من قبول نکردم .
* الان هم بحث رفتن طاهایی مطرح است بز
عده ای به من می گویند استاندار شوید اما من قبول نمی کنم.
همچنین نشست دیگری نیز شب گذشته ( پنجشنبه) با حضور جمع
کثیری از اصولگرایان استان و با سخنرانی
صلاحی کجور در ساری برگزار شد که اخبار تکمیلی آن متعاقبآ اعلام خواهد شد.
یادآور می شود که دکتر صلاحی پس از استقرار دولت دهم
علیرغم شایعاتی مبنی بر استانداری، عملاً
مسئولیتی را نپذیرفته و در حاشیه باقی ماند و انتقادات اخیر ایشان شبهاتی را در اذهان ایجاد کرده است.