احداث پالايشگاه نفت در منطقه امير آباد بهشهر چه مي شود؟!
اكبر مقدسي// احداث پالايشگاه نفت در مجاورت بندر امير آباد بهشهر كه از دهه 70 تا كنون مطرح است، اكنون مراحل مذاكرات زيست محيطي را سپري مي كند. اين پالايشگاه جزو مصوبات دور اول سفر دولت احمدي نژاد به مازندران بوده است و تنها به دليل عدم جلب موافقت سازمان حفاظت محيط زيست اجراي آن معطل مانده است....
+ نوشته شده در دوشنبه هشتم آذر ۱۳۸۹ ساعت 11:50 توسط سردبیر
|